ATTANS!

Det blev ingen dressyrtävling för mig idag, hon är halt :( Hon släpptes med de andra hästarna igår och knäpp som hon är så hoppar skrället ur hagen och drar med sig en av eltrådarna. Typiskt när jag ansträngt mig så mycket! Tog en timme att knoppa och så hade jag ju vita ridbyxor och så hann jag bara trava två varv innan jag fick hoppa av. Hon har en svullnad precis över senan på vänster fram men ömmar inte. Är det en senskada går jag och dränker mig för då snackar vi månaders vila, boxvila och hela våran tävlingssesong åt pipan. Men Jennifer trodde inte att det var så illa så jag HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS! Knäppa häst att hon alltid måste hoppa ur hagen... Men jag tycker om henne i alla fall, min lilla porrstjärna!

image455
Knäppskallen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0