I never tought i see the day!

Detta blev en väldigt skön helg för min del. Igår fredags jobbade jag först sen åkte jag till stallet och red lektion, sen hopptränade jag. Efter träningen åkte jag hem åt och duschade. Sen låg jag i soffan och såg på Mr & Mrs Smith/Natinal Treasure med min kära syster. Sen sov jag. Men jag och Moa var faktiskt ute i torsdags och drack en hel del öl, hade hysteriskt roligt faktiskt!
I morse gick jag upp vid 10.30 och åt frukost sen åkte jag till stallet och hade lektionerna mellan 13.15-15.45 och sen dess har jag varit hemma. Jag har nu spenderat kvällen i soffan, själv tittandes på melodifestivalen (!) med en kopp varm choklad, AHHHHHH! Så skönt och jag måste säga att Sibel lungt va bäst annars gillade jag Sanna Nilsen lite, det av en söt låt. Men Sibel är ju så söt i sin jättesöta klänning och hon får mig att smälta. Måste faktiskt erkänna att jag faktiskt röstade! Men en sak jag tänkt på med melodifestivalen är att det är väldigt mycket fylleskämt, är det jag som är gammalmodig eller är det mycket fylleskämt för ett familjeprogram? Säkert jag som är gammalmodig, hahaha!
Men imorgon ska jag faktiskt tävla, dressyr! Vet inte när jag gjorde det senast faktiskt, tycker egentligen det är ganska trist. Men nu kommer det en domare utifrån så då är det väl bäst att passa på och få sin dom. Själv har jag inga förväntingar alls eftersom jag inte enns kan galippera i höger varv, men det går som det går jag tycker om Candy endå hon är fortfarande min sköna böna!

Nu har röstningen startat, men det går inte så bra för Sibel... Men Norpan gav iaf inte 12:an till Perelli...


När det kommer en domare utifrån måste man tydligen klä upp sig, slopade dock kavajen. Men hur snygg e jag inte ! !


Kan någon förklara för mig varför gubben har rosa på sig... UÄK!

Nu ska jag glo vidare på upplösningen av spektaklet sen ska jag hämta min syster och hennes vänn på kulturhuset!


Jag spelar skivor på Hugo på fredag (långfredagen), lovar bra musik iaf =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0