Piss, piss, piss!

Blä vad sur jag är på mig själv just nu att jag inte köpte biljetter till Band of Horses i tid! De spelar ikväll på Debaser Medis i Sthlm och jag skulle kunna döda för att få vara där ! ! ! Men jag får skylla mig själv som inte fick tummen ur och köpte mig en satans biljett. Hoppas iaf Branko har kul på konserten och jag får väll trösta mig med min chokladglass (tack snälla Hasseman) och lyssna på skivorna istället.
   Imorgon ska jag och Moa ut och jag ska inviga min nya sexy klänning ;) På lördag ska Ciccilover bjuda mig på bio, vi ska se Juno. Har ingen aning om vad det är för film med vi har fått soundtracket till Vaxkupan och om man ser till det så är den nog helt ok. Jag vill ju se I'm not there, filmen om Bob Dylan! Någon som vill se den med mig??




image435
FAAAAAAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0