Playtime!

Jösses vad jag är seg! Tror mitt blodtryck har rasat igen och min puls har fått sätta fart för jag orkar ingenting. Detta hände för typ ett år sen också och då hade jag en vilopuls på 85 och knappt inget blodtryck. Men, men det går över förr eller senare lite jobbigt att knappt kunna gå upp för en trappa utan att svimma.
Nu har jag iaf skickat iväg kort och namnteckning till vägverket så de kan tillverka mitt körkort! Lite jobbigt att gå runt med A-4 pappret som nu är mitt tillfälliga körkort tills de andra kommer. Så förhoppningsvis kommer det nya snart, med det hemska fotot där jag ser ut som en brottsling, haha.
NU är jag sur på nagellacket jag köpte idag som verkligen ser orange ut men när jag målade på det blev det typ godisrosa, BLÄ! Hemsk färg som heter Playtime, jag ville ju ha orange ju... Allt går emot mig nu!


image432
Snygga, snygga Chloë (hon har garanterat inte godisrosa naglar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0