Resa nr 2 till lkpg = lyckad

Jag lyckades ta mig hela vägen hem fårn lkpg denna gång. Sen att vi åkte sjukt vilse i går när vi skulle dit är en annan sak men nu vet jag iaf hur man ska åka till Stina. Jag var där igår och vi kollade på film sen åkte vi hem idag. Det va jag, Stina, elvira och Åsa. Vi fick god mat sen kollade vi på film och år godis. Vi såg först en av de absolut bästa filmerna  jag sett och efter det en av de absolut sämsta filmerna jag sett. Först This is England och efter det Se upp för dårarna. This is England är verkligen en film att rekomendera ! !
  Sen åkte jag och Elvira hem imorse eftersom jag börjar jobba kl 12. Denna gången hela vägen hem med lyckat resultat = ingen soppatorsk och ingen snöstorm! Så nu har jag jobbat och så har jag och Elvira hälsat på skolan. Kändes mysko att komma dit igen, har inte varit där sedan studenten. Nu e jag trött...



Var tvungen att ta kort på tapeten i Stinas badrum, I'm in love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0