This is a bad movie where there's no crying

Nu har jag haft två kvällar på Hugo som varit så olika varandra. I torsdags var det Republik och Johnossi, vilket var jätteroligt. Roligt folk, bra musik och en lyckad kväll. I går var jag och Cicci hemma hos Ciccis moster i Haga för Cicci var kattvakt. Vi blev fulla, åkte in till stan, plockade upp Monika och sen gick vi till Hugo. Där var det sjukt mycket folk och det kändes som om man var ute i någon annan stad för det var så mycket konstigt folk. Den här gången var det inte alls kul, blä vad opepp jag blev men endå stannade jag till 02.30, VARFÖR!? Faan va onödigt när jag lika gärna kunde gått hem och sovit och skitit i allt. På vägen hem var det en konstig man som började prata med mig men jag sket i honom och gick typ 5 m bakom han. När jag svängde av för att jag skulle gå in i min port så sa han "Nej ska du svänga nu" men jag gick bara in genom porten snabbt, trött man blir på mysko folk.
    Idag har jag sjukt ont i halsen, är trött. Hade några lektioner på em annars har jag inte gjort ett skit och planerar inte att göra något mer skit heller, bara kurera mig med "The talented Mr Rieply" på tv sen.

image475
Jag och Stinas oranga arm fastnade på bild i torsdags

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0