Totaldissen!

Nu har jag varit med Anton på jobbmässan och kollat. Blä säger jag bara. Det kände som om man var på gymnasiemässan om igen, trodde man skulle slippa det nu mera. Iaf så gick vi runt och tog massor med papper och åt godis. När vi gick fram till Norrköpings kommuns monter för att prata med dom så fick jag värsta totaldissen. Hon frågade vad jag hade för utbildning och när jag sa att jag gick på Film- & Musikgymnasiet och läst en hel del media så vände hon bara på huvudet och typ fnös och sen gick hon. Jaha, tack så jävla mycket då... piss jag hatar det här. Jag är så trött på mig själv så jag kan dö. Allt det här Hej jag heter Ida jag har jobbat med blablablablablablablablablabla. Jag ska börja jobba på nått lager eller nått, så det så! Motivationen kommer väl tillbaka får vi hoppas. Men har ju ribban ganska högt nu för jag lär ju aldrig mer hitta ett bättre jobb än det på vaxkupan...


image445


image446

image447

Jag var tvungen att frossa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0