NFK 110 år!

Är tillbaka i Stockholm nu, friskare och iaf lite piggare. I lördags var det dags att fira NFK's 110 års fest, och vilken fest sen! Var jättekul att se och träffa alla igen och underhållningen var minst sagt högklassig!

Tog lite bilder men ser nu att de mest är suddiga och trista, hittade några på NFK's hemsida (tyvärr är de här också lite suddiga):
Alla instruktörer som verkat under 2009 fick en rosett. Haha, när någon skulle hitta mig i stallet sa Jennifer alltid "det är hon som är längst på stället, inte så svår att missa". Haha, stämmer iofs.
Sen skulle vi visst sjunga! DET VAR FLER SOM VA MED OCH SJÖNG, JAG LOVAR!
ROLIGT, ROLIGT ROLIGT hade vi! Kul föresten att det verkligen syns på mina tänder att jag haft tandställning i 1,5 år. NOT!

Kommentarer
Postat av: Ck

ääääh vi tkr du är snyggast!

2009-11-26 @ 10:20:01
URL: http://ceciliakimmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0