Hipster??

För lite mer än ett år sen var jag fröken och gled runt i stallkläder hela dagarna. Nu, hipster?? Pyttsan!

Har nu fått höra från två skilda håll att jag är en hipster. Inget jag själv kan identifiera mig med men säger dom det så. Men enligt Johan är det inget dåligt att vara en hipster, iaf inte en som jag. Jag är ju iaf ingen "bajsnödig söderkis". Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till min nya identitet, det kommer nog ta ett tag att växa i rollen. Ser fortfarande mig själv som bonde i storstan men det är tydligen brillorna, kläderna och datorn som gör det. Där ser man säger jag!!

Kommentarer
Postat av: sarase

Vackra qvinna!

2010-03-26 @ 12:27:00
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0