Fredag!

Igår var det fredag igen, wee! Elvira var här från Karlstad och Åsa från linköping, det var länge sedan vi fyra var samlade. Men iaf så gick vi på stan en sväng först sen gick Stina hhem och sov, Elvira hem och åt. Jag och Åsa gick först och åt och sen hem till mig för att vänta på att Stina skulle vakna och Elvira äta klart. Sen när det skett gick vi till Elvira för att baka tårta till henne och Åsa som fyllt/ska fylla år gotttt blev det.
Sen spelade vi Våghals som Elvira fått av Åsa, det var sjukt kul måste jag säga. Tyvärr var jag tvungen att gå till Hugo vid halv 10 eftersom vi skulle spela skivor. Kvällen blev helt ok, sjukt mycket folk men jag var ganska avtrubbad. Kvällens höjdpungt var iaf när Kalle och jag gick och åt på Max och Kalle ramlade haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0