Stallslit & Filmkväll!

Igår jobbade jag hela dagen i stallet (8-17) segt som satan. Men det är faktiskt avslappnande att mocka, hur konstigt det än låter, är som meditation - bajs i skottkäran, ren torv kvar, bajs i skottkäran ren torv kvar - man behöver lixom inte tänka på så mycket mer. Allt gick smärtfritt och snabbt enda tills vi skulle släppa in hästarna och någon av stona sprängde tråden så jag hade hästar på hela gårdsplanen...
Sen cyklade jag ham vid fem och ducshade och åt, sen kom Stina och Zicka. Vi kröp upp i min säng och kollade på Anchorman och Blades of Glory, hahahaha, åt bullar och drack IKEAs lingonsaft. Mellan filmerna tog vi iofs en promenad för att inte sega ihopp fullständigt. Sen sov vi, alla tre i min underbart sköna säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0