Hugopaus!

Nu har jag bestämt mig, jag ska inte gå ut förens efter nyår!! Iaf absolut inte till Hugo. Jag och Hugo har haft en alldeles för intensiv relation de senaste halvåret så nu måste vi faktiskt ta en paus i vårt förhållande. Jag kommer dock göra ett undantag för den 7:e december då Moa och jag ska spela skivor i baren. Ärligt talat så är jag så sjukt trött på Hugo för tillfället så jag inte ens vill gå i närheten av det. Vad hände med gammla, goa Hugo med bara roligt och trevligt folk, folk som önskade och ville höra bra musik? Nu är det antingen hårdrock, techno, hip-hop/r&b eller typ säkert, maia Hirashawa och the killers som önskas, låtar som jag aldrig skulle vilja spela och låtar som jag är sååååååååå sjukt trött på! BLÄ!
Så nu är jag ledig så det är fritt fram och underhålla mig om helgerna så länge det inte innebär utgång, förfest går jag med på. Jag måste nog hitta en ny hobby och ägna mig åt, wii va kul men det har jag inte råd med. Aja, jag har iaf slagit vad med mig själv SÅ DET SÅ! Så nu får ni inte se mig på Hugo förens efter nyår, med undantag för den 7:e december. Hoppas jag får tillbaka suget och att alla de roliga människorna kommer tillbaka tills dess bara...

Ikväll ska jag stå och frysa i ridhuset i 2 h, ska ha två ridlektioner och sen ska jag göra det hemska jobbet och låsa och släcka HELA stallet. Det är helt sjukt läskigt eftersom det spökar där och det är stoooooort och mööööööööörkt! HUA MIG!


image139
me like, hahaha!

Kommentarer
Postat av: Anton

jag kan relatera till din trötthet...

2007-11-22 @ 19:29:05
URL: http://siliconcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0