Underbar helg!

Den här helgen har vartir helt sjukt skön måste jag säga. Första gången på många, många, många veckor jag inte gått ut en enda gång. Har inte ens har haft lust att gå ut. Jag ocj Hugo måste nog ta en paus tror jag... Det har varit alldeles för intensivt de senaste veckorna.
   Jag har istället umgåtts med min babe Stina fredag och lördag och vi har drukigt masssssssssor med te, varit på bio och ätit romantisk middag. Jag har inte ens lust att gå ut nästa helg heller men jag måste, iaf fredagen eftersom Moa och jag spelar skivor då. Det är underskattat att vara hemma ! ! ! Och idag söndag har jag jobbat i stallet hela dagen och frusit arslet av mig... blä!

Annars har jag köpt en ny t-shirt som förhoppningsvis kommer i veckan. Sen har jag köpt en underbar Babyshambles dvd som jag ska ägna min kväll åt, Babyshambles live in Manchester!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0