Ida <3 Vaxkupan

Idag började jag på riktigt att jobba efter att ha praoat i en vecka (ok, 3 dagar). Jag är kär i mitt jobb så det suger att jag bara jobbar 2 h om dagen, skulle kunna stå där hela dagarna. Och på onsdag kommer Babyshambles nya skiva Shotter's Nation, som för övrigt är helt underbart, fantastiskt, sjukt bra så kom och köp den av mig då =D

Igår var nog den segaste dagen på väldigt länge, inte så konstigt med tanke på den hårda helgen. Jag tillbringade nästan hela dagen i min säng och lite på promenad med stina. Men kulturnatten var helt ok, även om största delen av den tillbringades i sthlm där vi hälsade på min nyfödda kusin Tova.
SMK var sjukt kul men efterfesten var lite lam måste jag säga. Men kvällen slutade iaf med att vi gick hem till Tomas på efterefterfest. Tillslut var det bara jag, tomas och stenis kvar så vi kokade makaroner och kollade på roskildebilder, sen gick jag hem och sov och då var kl 06.00!
Sååå roligt att superkvartetten var samlad igen vi hade kul både lördag och söndag ju! PUSS PÅ ER!





image58image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0