Ledsna, svenska, beiga männ!

Idag så fick jag den stora äran att göra om i skyltfönstret på jobbet! Det var ett tag sen någon gjorde det tror jag för det var stora dammråttor och massor med döda flygor, spindlar och getingar där. Temat blev svenska, beiga, lässna männ, haha. Eftersom Lars Winnerbäck, Jens Lekman, José Gonzales och Moneybrotehr just släppt nya skivor och alla hade väldigt beiga affischer så passade de bra ihop, tyckte Janne iaf. Sen så är de ganska biega tycker jag, inte i dålig bemärkelse utan mer att jag tänker färgen biege om jag skulle sätta färg på deras musik, melankoliskt (kanske inte moneybrother). Men tänk på det nästa gång ni går förbi vaxkupans skyltfönster. Lässna, biega, svenska männ är temat. Det var kul att va i skyltfönstret och va lite kreativ även om jag SÅ mycket mer hade velat klä hela skyltfönstret i de nya Babyshambles affischerna som kom idag. Och imorgon anländer skivan, jag gjorde tillomed en skylt till facket idag weee =D




Annars gick jag på stan idag och köpte en grå, fin halsduk, som jag velat ha så länge. Den heter tydligen tiffany och kommer från indiska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0