Lyckad kväll och Beirut!

Igår spelade Moa och jag skivor igen på Hugo. Jag trodde verkligen inte att det skulle komma några eftersom det är helgen innan löning, men ack så fel jag hade! Det blev typ 500 pers som vanligt och Moa och jag fick hålla dansgolv från kl 23 vilket vi verkligen inte är vana vid, roligt roligt. Vi avslutade kvällen med en gammalklassikerkavalkad med låtar som My boy lollypop och dyl, hahah! Sedan avslutade vi hela kvällen med en massa flamms vid bardisken och så delade vi på en kebabrulle. En lyckad kväll med andra ord.

Och idag lördag har också varit lyckad, en fika med pappa och sen hittade jag en kavaj på HM för typ 70 kr WEEE, har letat efter en ett tag nu. Den ska jag ha i vår, så snyggt så snyggt! Ikväll blir det hemmakväll med Anchorman på tv och så ska jag ladda upp för morgondagens körteoripluggande.

En artist/band jag verkligen vill tipsa om är Beirut. Andra skivanThe Flying Club Cup kom för inte så länge sen och den är underbar, supervacker. Ge den ett par lyssningar så lovar jag att den sätter sig. Bästa låten på skivan tycker jag är Cliquot.

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0