Never seen the light of day

Idag kom Mando Diaos nya skiva Never seen the light of day. Jag har knappt vågat lyssna på den men idag så gjorde jag det. De är faktiskt sjukt bra, inte samma gammla Mando men väldigt bra och väldigt vacker. Bästa spåret är nr 9, Misty Mountains. Verkligen att rekomendera!
Sen följde ännu en version av min favoritskiva just nu med hem, Shotters Nation på LP, fiiiiin! På tal om den har jag även hängt upp min affisch så nu vakar Pete över mig när jag sover, känns bra!

Sen har jag hittat en sjukt fin tröja som jag vill ha, men jag vet inte om jag har råd. Men den är i perfekt modell och precis den vinröda färgen jag vill ha, men den kostar 500 kr men sen är det ju Acne också. Tyvärr så måste jag nog spara pengarna denna månad eftersom jag måste köpa ett par vinterskor och sen så ska vi ju till Karlstad =D



image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0