Uppraggad av småbarn!

Måste bara berätta om min morgon! När jag gick min vanliga morgonpromenad runt strömmen i morse så gick jag förbi en skolklass, tror de gick typ i 5-6:an nånstans. Så när jag gick förbi dom så hade jag ungefär 5 killar som sprang efter och flörtade med mig, hahahaha! Riktigt roligt faktiskt, nu vet jag ju att jag iaf går hem hos 12-13 åringar... känns lite bättre iaf.

Sen fick jag et mejl idag från Elit Model Stockholm som ville att jag ska komma till deras uttagning för Elit Model Look 2007, så nu ska jag till Sthlm den 8 november. Roligt!

Annars har HIves skivan kommit idag, verkar påkostad som satan har dock inte lyssnat på den än. Och igår köpte jag Shotters Nation delux edition med dvd, sjuuuuukt bra! Men det är inte lätt att förstå va de säger kan jag lova, kräver full konsertation. Sen vill jag ha en ny kjol, så det så!

Och ikväll är det Grace <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0