"Hang the DJ"

Det var sjukt länge sedan jag var så här seg. Vaknade av att min syster kom in och väckte mig och sa att gammelfarmor kommer om 20 min... Varför har ingen berättat det för mig?? Panik är ingen bra start på dagen! Sen har jag varit elt bedövad i huvudet hela dagen, blä. När g-farmor åkt gick jag till stina och återhämtade mig med choklad och Sex and the City, ahhhhhh!
Men det var väldigt roligt igår måste jag säga. Jag började kvällen på Palace kl 19.00 med funktionärsfest för alla som jobbat på tävlingarna. Det var gott och trevligt men jag var tvungen att gå vid kvart i 10 eftersom vi skulle spela på Hugo. Det såg ut att bli segt i början men artade sig framåt kvällen, så pass att Moa och jag spelade barfota sista timmen haha.








image28
Bara för att han är snygg



ps. Glöm inte att komma till Hugo nu på fredag, favvo i repris! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0