Hård helg!

Det blev en hård helg denna helg. Först blev jag bjuden på förfest hos Monika i hennes nya lägenhet som var suuuuuperfin. Vi satt där och drack vin, åt godis och spydde galla över alla elaka karlar som finns hahaha. Sedan gick vi till hugo men jag gick hem ganska tidigt (kl 2) eftersom jag skulle jobba dagen efter, På lördagen gick jag upp 06:45, cyklade till stallet, var speaker till kl 13, sen hem. Väl hemma försökte jag sova en sväng eftersom jag inte fått så mycket av den varan undet natten. Men ack nej, hasse skulle fixa dimmern till min taklampa så att jag äntligen kan tändaoch släcka utan att riskera att få en mördarstöt (all cred till honom, det blev underbart). Iaf jag gav upp sovandet och började leta basker eftersom jag skulle till Ida på fransk afton, hittade dock ingen basker så mamma sydde en (<3). Sen gjorde jag min underbart goda pastasallad och packade min matsäck.  Sen, lika välplanerat som vanligt, får jag migrän... jag la mig i sängen i väntan på tomas och somnade men vaknade när de ringde och meddelade att de va här. På vägen stannade vi på hagebygrillen och sen åkte vi till Ida i Kuddby.
    Det blev faktiskt en rolig kväll, var iofs på väg att åka hem där ett tag pga migränen och sömnbristen men när skjutsen skulle gå började jag piggna till så jag stannade, och tur va det =D Vi var på "upptäcksfärd" i kuddby, hade disco i bilen, vandrade på kyrkogården och mycket mer roligt. Sen tittade vi på film men jag höll på att somna hela tiden så jag gav upp och gick och la mig i soffan, som sedan blev min sovplats för natten. Vid ca 5 på morgonen, efter att ha blivit mosad av elias och orre, döv av muse och fotad av hella så somnade jag faktiskt. På morgonen tittade vi trötta på Tillsmannas och sen åkte vi hem. Och väl hemma somnade jag stenhårt, blev avbruten i min skönhetssömn först för mat och sen uppjagad av stina för promenad.

 Det värsta är att det kommer nog bli lika hårt nästa helg, och helgen efter det med...




Föresten så är jag kär i ett par skor, så om någon har lust att skänka 340 kr till mig så är det välkommet!

mmmmmm!


Dagens låt: Ive got some falling to do -Lemon Demon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0