Ett bättre jag

Idag mår jag faktiskt helt ok, fortfarande seg ocg segt att andas men nu orkar jag iaf skriva på tangentbordet. Igår var jag hemma hela kvällen. Mamma och jag köpte mat på Spicy Hot och efter det var det bums i säng för min del. Var även på stan och fikade med Cicci samt köpte födelsedagspresent åt Stinalove som fyllde 20 igår. Det firade hon och Åsa med att åka till KArlstad och Elvira fast med ett stopp i Örebro på vägen. Själv var jag för fattig, jobbar och sjuk så jag fick vara hemma, typiskt!
   Idag gick jag upp kl 11 efter ännu en natt av 12 h sömmn och åkte till stallet och jobbade, sen hem och nu har jag vilat mig igen. Vid 21 kommer Cicci och tills dess ska jag hinna duscha, städa mitt rum och laga mat, sen ska vi gå ut. Hoppas det bli roligt med mycket trevligt folk och bra musik, men vad satan ska man ha på sig då förutom min randiga body? Idag har jag föresten deklarerat för första gången !  !

image504
GRATTIS Stina!

image505
Snart kommer Cicci och jag har mycket att göra!


image507
Så skulle jag vilja se ut ikväll, det enda jag kan åstakomma är nog håret kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0