FAAN, FAAN, FAAN ! !

(Ursäkta språket)
Faan, faan, faan är allt jag har att säga. I fm när jag skulle åka och hämta min syster innan jobbet lyckas jag med att klanta till det ordentligt! Jag skulle köra ut ur garaget som så många gånger förr men lyckas svänga för snävt runt stolphelvetet som står mitt i garaget och TA-DA, en repad och bucklad bil! Helvetes jävla skit, satan alltså. Jag som gjort det där sååååååå många gånger och så klantar jag till det så kapitalt just idag. Iaf så kommer jag få punga ut med 5000 kr för självrisken och resten går förhoppningsvis på försökringen. FAAN, FAAN, FAAN ! ! ! !
Som tur va är min mamma så förstående och blev inte alls så arg utan sa bara att jag får se det som läropengar och jag kan lova att jag kommer ALDRIG gör det en gång till. Det är ju bättre att jag bucklar den i garaget än att jag krockar eller nått, så man får se det positiva i det hela trots att det är svårt. Men satan vad jag hatar mig själv just nu för det finns ju ingen annan att skylla på, allt är mitt fel vilket gör att det suger ännu mer.

Och som om det inte vore nog har jag träningsvärg i hela kroppen efter allt ridande igår. Först en timme på Rowen som stod på bakbenen och larvade och sen efter det hoppträningen på Candy. Kan lova att jag hade minst 10 nära-döden-upplevelser under den hoppträningen med alla de snäva svängarna. Men hon var jätteduktig och vi ska nog överleva nästa söndag. Iaf så var det trevligt att dricka öl med David igår kväll. Ikväll kommer jag inte stiga utanför dörren men Stina kommer iaf hit senare, tills dess ska jag fortsätta att ägna mig åt självhat... 5000 kr JÖSSSES!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kan inte säga annat än att det är likt dig.. =p

2008-04-19 @ 21:45:37
URL: http://cecilua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0