Jag är inte arbetslös längre!

Iaf inte de närmaste 3-6 veckorna. Eva ringde nyss och hon får inte belasta foten (som förövrigt var av på 3 ställen, inte 2) på 3 veckor och efter det belasta den tills det börjar göra ont. Vilket var väldigt bra för mig för nu vet jag vad jag gör de närmaste 3 veckorna iaf, står i ridhuset och gapar! Nu får jag iaf prova på ordentligt om detta är något för mig och samtidigt lära mig massor inför min kurs i sommar, goodie! Så nu ska jag åka till stallet.

image489

Annars är det detta jag ägnat fm åt! Sex and the city, glass och mysiga tubsockor!

Kommentarer
Postat av: Em-pem

Hjälp mig att hjälpa andra på min blogg, genom att ge synpunkter på vad jag skrivit, berätta om du har egna erfarenheter, eller om du har några tips? Tack! / Ems

2008-04-07 @ 14:17:11
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0