Jag gör så att blommorna blommar!

Vilken skön förmiddag jag har haft idag. Började med en promenad runt åbackarna efter frukost. Sen har jag bakat Müsliscones som jag avnjöt med jordgubbssylt, sittandes i solen i mitt fönster. Snart ska jag iväg och jobba till sent ikväll, suck. Men jag får iaf vara ute eftersom jag kan ha lektionerna ute i det fina vädret!

image513

Gårdagen var inte heller att klaga på. Stina och jag sov ganska länge (eftersom vi var tvungna att se ett avsnitt SATC efter den hemska, men bra filmen Sofie Scholl). Sen gick vi ner till stan, Stina köpte ett par fina sommarskor och vi tog en kaffe i hörsalsparken. På em vårstädade jag i mitt rum och senare på kvällen träffade jag Moa. Vi fikade på Fräcka Fröken och efter de stängt tog vi en promenad. Sen blev det bilhäng och jag stöttade och förhoppningsvis hjälpte henne lite med hennes dilema med sin danslärare. Skön helg men jag är fortfarande SVINSUR för det där med bilen, satan säger jag bara!


Underbara Cat Power - New York


För att jag blir så glad av den Shout Out Louds - Please, Please, Please


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0