Jag och mina sjuka drömmar!

Jag har under de senaste veckorna drömt hel galna saker, jättedetaljerade drömmar om helt sjuka saker. I natt drömde jag först att mamma kom in i mitt rum när jag sov och sa att datorn gått sönder men att jag fått en lap-top istället... Sen var drömmen slut och det läskiga var att jag låg ju i sängen och sov så det kändes som om det hänt på riktigt. Men sen drömde jag den hemskaste drömmen jag drömt på länge. Jag var gravid och hade en jättestor mage som satt konstigt högt upp. Iaf så stod jag i ridhuset (?) och pratade på med någon när min mage helt plötsligt bara slets av och ramlade ner i torven. Blodet sprutade och barnet skrek och jag bara la mig ner och vågade inte titta. Sen var det någon som lindade massor med bandage runt min mage och körde iväg mig i en bil, antagligen till sjukhuset, sen vaknade jag. Det var helt sjukt, magen bara släppte från kroppen och ramlade av HEMSKT! Jag har flera gånger drömt att jag är gravid men det går alltid åt helvete med barnet. Första gången var jag gravid på JC i solnacentrum (min kusin bodde där förut) och så satte förlossningen igång men jag vaknade innan det hände något mer. Men den andra gången jag drömde det är nog fortfarande den värsta drömen jag haft. Drömde att jag var i mitt gamla rum på Schalegatan och födde ett barn men det var dött. Jag var helt ensam, hade inga kläder på mig och visste verkligen inte vad jag skulle göra med barnet eftersom det var dött. Jag började med att slita (!) av navelsträngen, vilket jag kännde gjorde jätteont. Sen la jag barnet i en ica-kasse och gick och slängde det i soppnedkastet. Den ångesten jag hade när jag vaknade går inte att beskriva, det var lugnt den hemskaste drömen jag haft! Jag ska nog inte ha barn, jag kommer iaf vara skräckslagen den dagen jag blir gravid och det är dags för att föda...
 
image511


Idag är jag ledig men måste åka till stallet endå eftersom jag först ska rida och sen hoppträna, måste ju träna för nästa söndag (spännande). Kommer dock inte få vara med i laget eftersom Candy bara är 6 år och vi måste kvala först. Vi måste ta oss runt två LD-rundor felfritt innan vi får vara med i laget, så det blir att tävla individuellt det här året.
Sen ikväll ska jag dricka öl med David på Världens Bar och imorgon ska jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0