Kaffe och gemenskap i Kärleksparken!

Min dag började med ett besök på vårdcentralen för att lämna några prover. De skulle tydligen ha blod till fyra olika prover så han snodde 4 mått med blod, jösses! Men tydligen är inte det så mycket som det ser ut eftersom 3 mått tillsammans är ca 1 msk men det ser mer ut som en msk/mått. Sedan åkte jag hem och däckade i soffan framför mitt nya favorit morgonprogram Rachel Ray (eller hur det nu stavas). Hon gör allitd så god mat och är alltid så rolig och söt, MYCKET bättre än Opera iaf! Sen bestämde jag med Anton att vi skulle ta en kaffe ute i solen så vi gick till Kärleksparken med en varsin kaffe från automaten på ICA. Roligt nog kom även Jonte och Tomas till kärlekparken med en riktig picknickpackning bestående av saft, kex och vattenpipa! Senare kom även Branko förbi och det kändes nästan som om det vore sommar, enda tills solen gick i moln och jag blev så kall så mina händer blev blå. Efter 3 h i kärlekparken med kaffe, vattenpipa och trevligt umgänge gick jag hem, åt gröt och begav mig till stallet för jobb.

image509
Min nya favorit fm-underhållning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0