Sjukling.

Blä det känns som om jag blivit överkörd av en lastbil ett antal gånger, jag är helt (över)körd. Har svårt att andas med tryck över bröstet, så trött att jag knappt kan håll aramna uppe för att skriva på tangentbordet. Vad är detta? Jag har ju inte ens feber... Mamma säger att det är influensan men då ska man ju ha feber, snuva, hosta och massor sånt och det har jag inte bara ont i huvudet och helt söndermanglad. Det enda jag åstakommit idag är några pannkakor till lunch. Annars har jag nu flyttat min säng till soffan och har sett typ 6 st avsnitt av sex and the city. Jag som ska jobba imorgon plus att jag och cicci ska gå ut, det här ser inte bra ut alls.  Aja nu ska jag iaf masa mig in i duschen (tro mig det behövs efter att ha spenderat minst ett dygn i horisontellt läge) sen ska jag träffa cicci för en fika, känner att jag behöver aktivera mig lite iaf.

image503

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0