Something you can´t touch, something you can´t see, you just don´t believe

Idag har jag sovit länge, varit på stan och jobbat. Nere på stan så kollade jag på en klänning som mamma sa att om jag tyckte om den så kunde jag få den av henne, snällt! Så jag och syster gick ner och tittade och jag provade, så nu mina damer och herrar äger jag en lila, prickig klänning! Det trodde jag inte för det är verkligen ingen klänning som jag hade lagt märke till om inte mamma sagt något. Jag som alltid trott att lila verkligen inte är någon färg för mig men den här är lite smutslila typ. Supersöt! Tänkte ha den på mig imorgon om jag nu följer med Moa på Nifters releasparty... tveksam till det men det var så länge sedan Moa och jag var ute tillsammans och vi brukar ju ha så kul, men sen va det ju det där med musiken... Aja OM jag går så tänker jag trottsa alla i min lilla och prickiga klänning! Annars har jag äntligen köpt mig ett par biega chinos vilket löser alla mina garderobsproblem, typ. Nu är det bara ett par 70-tals jeans kvar (tills jag kommer på något mer jag behöver, vilket brukar gå rätt snabbt).
 

I lördags spelades The Tough Allaince's låt First Class Riot på Hugo, hitten från förra sommaren. Jag älskade verkligen den då och blev hemskt glad när jag hörde den igen, så nu har jag lyssnat på den massor. Vet egentligen inte varför jag tycker så mycket om den så sönderspelad som den blev. Kanske för att det var sommar och allt var så roligt och jag var så glad så jag blir glad igen av att höra den. Kan iaf inte få nog av den nu heller!






The Tough Alliance - First Class Riot



"Cause there´s something else, something bright and pure,
Something that you´ve never felt before
Something you can´t touch, something you can´t see, you just don´t believe"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0