Sommar, sommar, sommar lalalala!

Som vanligt när jag har trist och tråkigt så ägnar jag mig åt att dergla över kläder jag endå inte har råd att köpa. Detta är inget undantag. Nu har jag, som oftast, surfat runt på Acnes webbshop och kärat ner mig i den här klänningen och självklart sommarens absolut, i särklass snyggaste skor! Jag har alltid varit emot skor och väskor i vitt skinn men de här skorna får mig till och med och smälta när de är i just vitt skinn, lovely! Men som sagt så har jag ju inte riktigt råd med dessa godingar då klänningen kostar 1300 kr och skorna 2300 kr och tillsammans utgör de den ultimata sommarpoutfitten! VARFÖR ÄR JAG INTE RIK DÅ!

image484
bilder: Acne

image485
Shoelove, kom till mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0