Sorligt men sant

Nu har det hänt, det jag fasat för så länge... Jag har slutat jobba på vaxkupan! Snyft, snyft och åter snyft för det är så tråkigt. Jag kommer aldrig hitta ett bättre jobb, iaf inte än på ett tag. Jag som alltid drömt om att få jobba där och nu har jag gjort det och slutat. Men jag visste ju redan från när jag började att jag skulle sluta den 31 mars, men endå det suger stenhårt!! Jag fick iaf en godispåse och Raconteurs nya skiva (som jag kan rekomendera starkt) av Janne. Men det känns faktiskt väldigt sorligt på nått sätt men David kan ju inte direkt vara pappaledig resten av livet. Men jag är fortfanade kvar som "extrapersonal" så jag kommer säkert få hoppa in någon gång. Men jag har ju gått dit varje vardag nu i 6 månader så det är klart det känns tomt. Men det värsta av allt är faktiskt att vara arbetslös igen, finns inget värre. Jag har varit det i en halv dag och är redan uttråkad, JIPPI! Jag har till och med sökt jobb på Migrationsverket ! ! ! Jag som lovat mig själv att aldrig hamna där eftersom Mamma jobbar där och sen har Pappa, Mormor och moster jobbat där. Men det är väl mitt öde, inget jag kan göra åt för det ligger i generna. Men jag har sökt tjänsten som Assistent på Migrationsverkets post, så lite heder har jag nog kvar. Det är en heltidstjänst med fast anställning, det är bra!

Annars är det trevligt med fint väder =D

 
image476
Raconteurs nya skiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0