Stallnörden #1

Igår var en mycket trevlig kväll! Cicci kom vid 21 och vi åt middagen jag lagat och drack en hel del vin, sen gick vi till Hugo lagom glada i hatten. Hugo var helt ok faktiskt förutom att jag hade lite svårt att dansa eftersom så fort jag anstränger mig så får jag ett tryck över bröstet och kan knappt andas. Så vi stannade på Hugo ungefär 1½ timme sen skjutsade Ciccis snälla pappa hem oss. Idag vaknade jag vid halv 12 slängde mig i soffan, helt utmattad. Sen åkte jag och syster till Mormor och Morfar och vi åkte till en av chinaresturangerna vid nya torget och åt. China mat är inte riktigt min favorit men med friterad banan med glass och en sjukt snygg kille i kassan så går det endå (självklart det trevliga sällskapet också). Sen spenderade vi em/kvällen hos mormor och morfar och nu är jag hemma, lagom söndagsaktivitet för min del.

Kommande två veckor kommer jag nästa uteslutande att spendera i stallet. Denna vecka som kommer jobbar jag ALLA dagar utom fredag men då måste jag dit endå för jag ska rida och hoppträna. Veckan efter det jobbar jag också alla dagar utom fredag och söndag men fredag är det ridning och söndag tävla (!). Tävla ska bli väldigt roligt faktiskt det var länge sen jag åkte iväg sådär, senast var lektions DM 06 och då vann jag ju! Hoppas jag och Candy kan lyckas lika bra på våran första "stora" tävling tillsammans, Ridsportallsvenskan div III (hoppning).

Men jag är iaf ledig fram till 15 alla dagar och slutar vid 18 tis och tors, mån och ons slutar jag 21.30... Ska försöka hitta på något förutom stallet och sova typ åka till Citygross imorgon och köpa transportskydd och hästschampo, hahahahaha hur tragisk är inte jag?


image508
Porrstjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0