Ny frilla och ny rumshomie och en ny rygg.

Nu har jag äntligen klippt mig, eller gjorde det egentligen igår. Känns som om jag är av med 1 kg hår även om det inte alls var mycket att klippa av, trots att hon tog bort nästan 10-15 cm så var det så tunt och slitet. Vi kom fram till att det håret som var längst ut i topparna var samma hår som växte ut längst upp när jag gick i 9:an. Håret växer ca 10 cm om året och mitt hår var ca 50 cm långt, alltså har mina toppar en gång varit svarta... Iaf så var det inget att spara eftersom jag tappat så mycket hår den senaste tiden (av någon outgrundlig anledning). Så nu känner jag mig som en ny människa =) (iaf lättare, men det kompeserar jag iofs just nu med chilichokladglass).

Igår fick jag möta min största skräck hos kiropraktorn (jag som precis nästan övervunnit min skräck att gå dit), knäcka nacken ! ! ! Jag började ana oordning när jag fick lägga mig på rygg och han tog tag i mitt huvud och sa "just ja, jag har ju inte tagit nacken på dig förut" glatt. AHHHHHHHHHHH tänkte jag, min sista stund är kommen! Men jag överlevde och jag känner mig överrörlig i nacken fast det knakar och knäpper när jag rör på huvudet, ska förhoppningsvis vara så. Annars har jag fortfarande ont i ryggen men hoppas på att det går över snart, vill inte gå tillbaka och få huvudet avvridet igen, haha. Ne nu är jag elak, jag litar helt och fullt på honom. Skulle ALDRIG få för mig att gå någon annan stans för det vågar jag inte, nu har jag överlevt 3 besök så nu stannar jag här!

Jag har fått en ny rumshomie, hamstern Brorsan! Elviras bror fick honom i födelsedagspresent av sina kompisar men ville inte ha han så jag fick honom =D Han är så söt och mysig, lagom stort husdjur när man inte kan ha katt. Så Nu kinesar jag och Brorsan, eller han väcker mig varje gång han ska äta knäckebröd eller springa i sitt hjul.


Så blev det (ful tröja och dålig bild dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0