Pissiga, pissiga dag!

Dagens underbara underhållning:

- Ont i ryggen som en tok. Kan ligga och gå/stå korta stunder. Fått tid hos kiropraktorn imorgon kl 15.30 iaf, hoppas jag överlever till dess bara.
- Parkeringsjävlapissböter.
- Pissväder.
- Fick just migrän och ska nu slänga mig i sängen och sova.
- Lämnade tillbaka ridbyxorna som gått sönder, på stadium som tydligen börjat med att man inte kan få kontanter när man får pengarna tillbaka, utan de sätter in dom på ens konto vilket tar 3 dagar. Jaha, så Stadium ska ha mina 800 kr i tre dagar... hmm, pissss.

Imorgon ska jag iaf äntligen få klippa mig, ÄNTLIGEN! Nu åker råttsvansarna =D Sen hoppas vi bara att min rygg går med på att sitta hos frisören i typ 40 min eftersom kiropraktortiden är efter, ska man vara fin får man lida pin!

Pissiga, pissiga dag!


Äntligen över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0