reunite.


Coolaste katten Chloë

Igår lördag spelade jag och Moa skivor tillamans igen, på dansgolvet. Vi ringdes in i panik eftersom hon som skulle spelat blev hastigt sjuk. Hade inte alls några förväntningar inför kvällen eftersom jag flera gånger innan sagt ifrån att spela på dansgolvet men trots dåliga förväntningar blev det en väldigt lyckad kväll. Vi hade sjukt kul och nu kanske vi ska iväg och spela i tranås, hahaha. Det var en kille som kom fram till oss och sa att vi var precis vad Tranås behövde, hahaha.

Idag har jag ridit privatlektion med Madde. Gick bra men Candy är inte direkt igång efter att ha vilat pga skada nästan hela sommaren, plus att hon har en ganska välfylld gräsjäst mage att bära runt på. Trots vissa motgångar ska vi starta en LB:2 om två veckor, dock på hemmaplan vilket är ra för det kommer gå åt skogen så då är det bara att gå in i stallet och gömma sig. Som Jennifer sa "Ditt mål får vara att hålla er innanför dressyrstaketen", haha aja bäst att passa på när det finns möjlighet att rida för en "riktig" domare.

Imorgon är jag ledig och då ska jag tvätta, mmm vad kul.



"I once was lost but now i'm found was blind
But now I see you"
Cat Power - Metal Heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0