She's lost control again.

Vilken rolig helg jag har haft, inte. I fredags jobbade jag en stund på em/kvällen och senare träffade jag Stina och Elvira på världens bar. Lördag jobbade jag från 8-17 och fick slita hårt. Lördagen skulle varit en rolig utekväll men slutade i piss. I söndags rignde Madde vid 9 och sa att det tydligen var jag som jobbade idag så jag fick springa till stallet och jobba hårt igen. På em var jag och Candy med på programridningen, vilket gick sådär. Candy var trött, brunstig och 6 år... svängde jag åt vänster gick hon åt höger. Senare på kvällen åkte jag en sväng till Elvira, drack te och myste sen åkte jag hem och sov, nu har jag sovit länge. Idag är jag ledig med undantag för ett skötarmöte vid 17.30, ska även träffa pappa vid 16. Annars ska dagen ägnas åt latande, lyssna på fleet foxes och kanske se Control en gång till.













































"I have nothing against you people
but I don't like what I become"
-Sophie Zelmani





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0