B-day plus mammas B-day!


Bild från i lördags. Så här mycket kan jag vara med på bild. Sara, jag och Cicci!

Jaha då var man ett år äldre =D Känns helt ok. Var en bra dag och jag fick oväntat (inte) nog, äntligen en ny mobil. Den är fin, fin och jag är så nöjd. Idag är det mammas födelsedag, vilken fantasi sa Moa men hallå! Kan man få en bättre födelsedagspresent än mig?? Iaf så var jag på stan med Madde idag och införskaffade bla mammas present, vilken framförhållning. Sen åkte jag till stallet och red först ett par varv på Qula (fick börja med att gräva fram hästen under all lera, tog en kvart) och sen hade jag lektioner. Förtsa gruppen var superduktiga men andra vara KATASTROF. Vi hade hoppning och det var bara en av 8 hästar som inte stannade... suck. Får trösta mig med att de har blivit så duktiga i första gruppen. Nu längtar jag till lördag för då ska vi ha kul, kul, kul!!

Föresten så är inte "Årets Ida" i skyltfönstret på Vaxkupan INTE årets riktiga Ida, jag fick inte ta Fleet Foxes så då valde dom Weezer till mig (jag nämnde den för dom kl 12 på natten efter 4 öl, inte rättvist). Visst den är bra och rolig men SÅ bra är den faktiskt inte. Aja, jag får väll låssas det då.

Kommentarer
Postat av: sara

haha vaddåråråå?jag har fler pics på datan men får skicka över dem via msn om du vill :P Grattis förresten!visst är det idag?Ha en jätte trevlig födelsedagsfest ikv!!

2008-12-06 @ 19:26:01
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0