Felicia Ida Grundström Nyberg

Vad heter du? 
Ida. 
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? 
Chloé eller Ester
Vilken årgång är du? 
1988
Vart bor du?
Norrköping, norr
Vad pluggar du?
Förhoppningsvis Hippologprogramet på Flyinge nästa höst.  
Vad sysslar du med annars?
När jag inte jobbar som ridlärare eller mockar skit så lyssnar jag mycket på musik och pratar strunt med mina polers.
Hur lång är du? 
180 cm
Hur mycket väger du? 
Varierar, typ 64 kg
Har du några piercingar/tatueringar? 
Hade hål i öronen i typ 2 månader men var för lat för hålla rent så det blev inflammerat och jag sket i det. Drömmer om en pinuppa tatuering mellan skulderbladen. 
Vad använder du just nu för skor? 
Köpte ett par nya kängor på myrorna idag så det blir nog dom, annars converse och mina ridskor.
Samlar du på någonting?
Samlade på Min Hästtidningar när jag var mindre, nu vet jag inte.
Favoritfärg på kläder? 
Verkar vara svart.
Favoritaffärer? 
Blir knäsvag av att gå in i ridsportaffärer.
Äger du en iPod? 
Ja, en svart nano med 1 G som jag älskar men misstänker att den sjunger på sista versen.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

När den är ställd, oftast på 06.45
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? 
Jag hatar att vara med på kort så då är säkraste stället bakom kameran.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? 
Nej. 

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? 
Parisehjulet

Tycker du att du är attraktiv? 
ibland, oftast inte.
Vilken är din favorit drink? 
Baccardi vattenmelon, hallonlikör och fruktsoda (vet inte om den har något namn), dricker sällan drinkar utan mest öl eller vitt vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0