Helg, vecka 49.

Ida har varit en seg dag, av förklarliga skäl. I fredags jobbades det till halv 7 och kvällen spenderade jag hemma hos Madde med Madde och Maja, vi såg på Idol och åt choklad. I går, lördag, jobbade jag från 8-16 och sen cyklade så fort jag kunde hem igen. Halv 7 kom Cicci, Stina, Åsa och Madde hit för lite födelsedagsfirande/middag. Vi hade sjukt kul och jag lagade mat och vi frossade i efterrätt. Sen blev det kortspel och alla blev fulla som ägg, förutom Madde då som skulle upp och jobba dagen efter. Sen begav vi oss till Hugo vilket senare visade sig vara ett stort misstag. Det var packat med folk och de slogs folk överallt kändes det som, suck. Så efter 1,5 h gav vi upp, Stina, jag och Åsa köpte pizza och gick hem. Natten bjöd inte på så mycket sömn och slutade med att jag sov på soffan. Idag, söndag, mår vi nog alla sådär, vissa värre en andra =D Klockan 2 kom släkten hem hit för att fira mamma och mig. God soppa och underbar tårta, skrikande kusiner, söta kusiner och väldigt varmt. Mysig helg, mycket party och massor med folk =D


Cicci, Madde, Stina, Moa och så Åsa i bakgrunden, hemma hos mig i lördags. Alla andra bilder blev skit.


Kul med kalas! Något sliten dock...


Jajjamämnsan!


Min kusin Vera som men sina pluriga ögon kan va den sötaste ungen på jorden.


Vera och Bruce

Bjuder på ett klipp med Henrik Dorsin eftersom han är så sjukt rolig:




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser fullkomligt magnifik ut i skojortan må jag säga. <3

2008-12-08 @ 19:14:08
Postat av: gullhuve

det var jag! skjortan ska det stå! <3 puss

2008-12-09 @ 08:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0