Helg, vecka 50.

Trodde i slutet av veckan att jag skulle bli sjuk men verkar som om jag sluppit det. Var inte alls kartig i onsdags kväll men var tvungen att jobba torsdag endå. Men i fredags kände jag mig bättre och åkte till stallet och red, jobbade och kvällsfodrade. Senare på kvällen/natten spelade Moa och jag skivor på Hugo, på uteserveringen. Var sjukt kalt i början men blev snart varmare när det kom lite folk. Det blev en lyckad kväll och med tanke på mängden kindpussar jag fick tror jag de andra tyckte det med (vissa mer önskade än andra). I lördags slapp jag jobba fm eftersom underbart snälla Bella kunde ta det men var i stallet vid kvart i 11 och hade teori, jobbade till 4 och åkte sen hem. 

I fredags kväll lyckades jag övertala Cicci att följa med till Parklifes årsavslutning. Har inte varit på ett enda parklife den här säsongen, inte varit där sen Augustifesten förra sommaren om jag tänker efter och igår förstod jag varför! Hua mig vad trist, stannade max en halvtimme. Sen hade jag lovat Cicci att om Parklife sög skulle jag följa med till Hugo och det sög också så vi stannade i typ 40 min sen hem och nanna kudden.

Idag söndag är det den årliga luciashowen i stallet. Jag och Candy ska vara med och rida en Kadrilj, tillsammans med Madde, Maria och Jennifer. De har gjort ett sjukt avancerat program som jag inte övat på än, jippi. Vi ska vara tävlingsklädda men vitt schabrak, vita lindor och knoppar. Tjusigt värre men eftersom Candy hatar att bli knoppad så önskar jag att vi kunde hoppat den biten, men vad gör man inte. Fina kommer vi bli och får hoppas att det inte blir pannkaka av allt:D


Jag i mitt fina luciaglitter (kliade som satan), i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0