Jul och juldag.

Julafton: Gick upp vid 05.15 och åkte till stallet, var med på den traditionella julaftonskadriljen följt av tomtefrukost och julklappsbyte. Sen hem och sova en timme och sen hem till mormor och morfar lagom till kalle anka. Var jättetrevligt förutom att Gusten, den skithunden bet av sladden till julransbelysningen och fick typ 220 volt genom kroppen. Han pep och skrek men det gick bra. Vad är julafton utan lite spänning...

Juldagen: Började med att hoppträna på en hysterisk Candy, har nog aldrig varit så slut efter ett ridpass förut. Sen hem till mormor och morfar igen för att fira mormor som fyllde år. Sen fika med Stina, Elvira och Åsa. Efter det sprang jag hem och byte om och fixade till mig för utgång. Gick hem till Cicci och Åsa, Elvira och Moa kom senare. Vi åt tacos, spelade mulli-mull och blev blandat fulla. Åkte sen i Moas bil till Hugo och dansade i typ 3 h. Det var så sjukt bra musik på uteserveringen så jag trodde jag skulle dö (iaf då), han bara malde på med underbara låtar =D Sen försvann Cicci med min telefon och det hela blev snart ganska pinsamt... Cicci din skitunge!! Kul hade vi iaf, roligare än på mycket länge!!

Plastkusinen Vidar i tomteluva med en suddig skugga av mig i bakgrunden
Suddig bild på mig och syster
Först jagade Vera mest Gusten och ropade "klapp-klapp" och Gusten flydde. Men sen kom hon med bollen och nu är dom vänner. (syster fick dille på de svart-vita inställningarna på mina kamera...)


Min sjukt snygga klocka som jag fick av mamma i julklapp. Men länkarna "trilskas" tydligen hos Ur och Penn så nu ska dom skicka iväg den. Med min vanliga tur är jag glad om jag får den innan nästa jul :( 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0