Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt!



Jag har fått någon skum släng av Håkan Hellström-feber, Youtube räddar mig eftersom jag inte har så mycket av honom. Han är bra mysig Håkan. Gör sig bra när man är hemma och är hundvakt, jag kollar upp olika utbildningar och Gusten ligger och drömmer i sin säng. Att det ska vara så svårt att bestämma sig för vad man ska göra, tror för tillfället att jag är inne på fel spår... Men det kanske är en känsla som lägger sig. Vet inte om hästar är det jag verkligen vill göra, vet inte om det riktigt är jag. Jag vill så mycket annat som inte går att kombinera med hästarna. Men det kanske är ett ryck jag har, igen. Går väll över snart får vi hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0