tlött!

Idag har varit en hård dag. Madde var sjuk så jag har haft hästgymnasiet, plus hennes lektion, plus min lektion. Jobbade i 11 h och hann även klämma in en träning för Carro på lunchen. Gick inte riktigt lika bra idag om förra gången, hon har en del attityd den där hästen men jag tycker om henne endå. Imorse kändes det verkligen som om jag skulle kunna göra vad som helst bara jag slapp gå upp. Låg och drog mig ett tag tills mamma kom och frågade om jag inte skulle gå upp snart, hade hon inte gjort det hade jag förovit mig, tack mamma. For upp ur sängen så fort att jag sträckte mig i nacken, aj! Var i stallet 8.15 och gick hem vid 19. Nu ligger jag i sängen och orkar inte röra mig haha, inte riktigt så illa kanske men nästan. Imorgon är det min B-day, wihoo. Hoppas bara den blir bättre ä förra året som spenderades med migrän, spöregn och jobb. Ska hjälpa Moa att klippa hennes häst och sen föröka hinna ner till stan och köpa present till mamma (hon fyller år dagen efter mig). Själv vet jag redan vad jag får, mamma ringde här om dagen och undrade om det var någon särskild telefon jag skulle vilja ha om jag fick välja... genomskinligt. Iaf så behövs det, ungarna skrattar åt min mobil i stallet! Nu ska jag kolla klart på House och sen sooooooova tills jag vaknar av de ljuva tonerna av hurra, hurra. Ibland är det rätt mysigt att bo hemma!


Jag älskar den här låten!!
Kings of leon - Use somebody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0