24 h !

Känns konstigt att jag kan ha körkort om 24 h! Då förväntas jag kunna sätta mig i en bil och köra helt själv, ja menar jag skulle inte våga åka med mig själv. Det kommer bli en spännande upplevelse att sitta där helt själv utan någon som kan rädda en om något går fel, hua mig! Men jag körde med mamma igår och då gick det väldigt bra, fast det var mörkt ute. Men det är läskigt, läskigt, läskigt med uppkörning alltså! Om jag nu klarar det kan jag ÄNTLIGEN ta bilen till stallet, istället för att behöva gå upp 30 min tidigare på morgonen för att gå. YIPPI! Nu samlar jag förhoppningsvis på mig mer vuxenpoäng också :D Kanske kommer upp 17 år iaf! Imorgon kväll ska jag, Stina och Åsa på Lykke Li antingen för att fira körkortet eller för att supa bort att jag inte klarade det. Roligt kommer det bli och sen mina vänner är det bara att hojta om ni vill ha skjuts!! Jag och syrran ska iaf till Vingåkers Factory Outlet någon gång när vi har pengar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0