Avundssjuk

Måste säga att jag är mäkta avundssjuk på de som får gå på visningarna som är under Stockholms Modevecka. Skulle gärna sitta där och spana in alla snygga kläder. Men, men vi vanliga dödliga får väll nöja oss med bilderna från visningarna... buhuu. Men jag hittade mycket snyggt, tror att hösten/vinterna kommer bli lovande. Min favoritvi var nog endå Velour med de snygga klänningarna Rodebjer med de sjukt snygga jeansen, men även Whyred. Var tvungen att plocka ut några favoriter!

Rodebjer:


Acne:


Carin Wester: (Älskar sminket och håret)


Whyred:


Velour:


Hope:


Fifth Avenue Shoe Repair:


Minimarket:


FAVORITEN som jag måste ha!
image355

Kommentarer
Postat av: Cecilia Kim

häääj påre =) snygga kläder röö :D du är utmanad på min blogg igen tihihi ;) see ya on friday for some golddigging =D

2008-02-04 @ 22:41:26
URL: http://cecilua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0