JAAAAAA!

JAAAAAAAAAAAAA!!!! Jag klarade det, jipppppi! Nu har jag ett körkort, helt galet men helt sant. Men det började inte bra alls, min körskolelärare var tydiligen inte där (hade en körlektion precis innan) så jag fick ha Carro. Hon satt och skrek på mig i 40 min om allt jag gjorde fel, vilket då kändes som allt va fel. Så när Herr inspektör väl kom var jag så nervös att jag trodde jag skulle kräkas, hade lust att bara springa därifrån. Sen fick jag kolla hjulen och sen bar det, först mot Skärblacka och en liten grusväg sen skarphagen och sen tillbaka. Sen sa han bara "Körningen är godkänd" GAHHHH! Så nu mina damer och herrar har jag körkort och ska om 30 min sätta mig i bilen och åka till stallet! Och ikväll ska det firas vill jag lova, med Lykke li!

image417
En sådan bil vill jag ha, fast en vit cab!

Kommentarer
Postat av: Anton

Grattis. Du får skjutsa runt oss alla som inte har körkort. vi blir ju allt färre..
hehe

2008-02-28 @ 17:49:03
URL: http://siliconcase.blogg.se
Postat av: Cecilia Kim

du klarade det ju din himla mupp hihihi =)

2008-02-28 @ 20:35:02
URL: http://cecilua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0