Jag och mina långa ben!

Idag öpnnade ju Monki här i Norpan. Vet igentligen inte om jag tycker att det är så roligt... Det va ju det roliga med att åka till typ Stockholm, att Monki fanns där. Nu är det mer tillgängligt och där med lite tråkigare, faktiskt! Men, men det är en underbar affär med mycket roliga, snygga kläder till toppenpris. Iaf så hittade jag ett par byxor som jag verkligen tyckte om men som vanligt när det gäller mig och mina långa ben, för korta i M och gigantiska i L. Satan för jag vill verkligen ha ett par byxor som inte är ett par jeans och de här va verkliegn skitsnygga och i Beige (som jag av någon sjukt konstig anledning har blivit helt besatt av...). Aja men jag får väll gå dit och prova de andra alternativen...

image390
Bilder: monkigirl.se

Får trösta mig med att jag hittade den här snygging jackan/tröjan på Myrorna för bara 60 kr, man kan alltid lita på Myrorna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

super snygga chinos! du är inte den ende som är spekulant på dessa!:)

2008-02-22 @ 11:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0