Ledig helg!

För en gångs skull har jag en ledig helg ! ! Det enda jag ska göra är ridprovet till Ridledarkursen och det är kl 13.00 på söndag. Annars är jag leeeeeeeeeeedig! Och imorgon fredag ska jag och Cicci och Ciccis kompis Ella ut (gissa vart). Det var iaf sjukt länge sedan jag planerade en utekväll med förfest och allt, vilket antingen blir skitkul eller en total flopp. Men jag tror det kommer bli skitkul bara vi gräver tillräkligt med guld först! Kom just på att jag är ledig även nästa helg för då ska jag åka till Karlstad och Elvira och det ska bli skönt, skönt, skönt. Jag gillar Karlstad för det är så mysigt och jag känner ingen förutom Elvira och Peter. Så kan man vara mer avslappnad på nått sätt.
   Men först ska jag ju bara överleva Alla Hjärtans jävla dag först... Den dagen är inte alls till för att man ska komma ihåg alla man älskar utan bara för att påminna alla ensamma människor om hur ensamma de faktiskt är... BLÄ! Funderar på att sova mig igenom hela dagen (förutom de två timmarna jag jobbar). Så det så!

image357
Snyggt, snyggt, snyggt! (Michael Kors)

Kommentarer
Postat av: Ellabellan

hej åpre din gamla r'äka vad du grävt guld ivkävll blir ej blygt dinf is hihiigihgig // Cecilaiaa

2008-02-08 @ 22:43:20
URL: http://www.eliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0