På Pickalurven!

Igår blev faktiskt en lyckad kväll. Det började med förfest hos Ella med Mullimull (det går inte att ta sig ur den leken nykter). Sedan när vi kännde oss tillräkligt på Pickalurven (hahahahah) så begav vi oss mot Hugo. Men efter att ha sprungit runt och hälsat på alla och (tydligen) varit väldit glad, dansat och flummat ett tag så vände det som en pannkaka, vi blev skittrötta. Sen avslutade jag kvällen på Norrtullsgrillen med Branko, några till och en pommetallrik. Trevlig kväll vart det iaf och jag kan lova att ordet på Pickalurven kommer bli mitt nya favisord hahaha!

image358
Jag och Cicci fastnade visst på vimmelbilderna...

Mullimull & Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0