Piggelina Rullgardina!

Detta blev verkligen en stallhelg. I Fredags träffade jag först Cicci och vi fikade och kollade på Closer (konstig men sjukt bra) sen gick jag hem för att sova. Tänkte jag skulle lägga mig tidigt för att vara pigg till lektionerna dagen efter men icke sa nicke, jag somnade 05.20. Sen hade jag lektionerna mellan kl 09.30 till 12.30. På kvällen fick Moa med mig ut och vi gick först till Babyl och sen till Parklife. Babyl va lika trevligt som vanligt men parklife var en besvikelse... trist, så vi åkte till Max istället. Idag söndag var det klubbtävling på nfk så jag trotsade mina blåsor och va med och hoppade. Måste träna på nu till div III så jag och Candy (ja vet att hennes namn låter som en porrstjärna) blir sylvassa! Hon var piggelina rullgardina hela dagen och hoppade och studsade. Men det gick bra, fiaf väldigt fort så våra stilpoäng var inte de bästa men va satan. Jag älskar att ha en lugn helg och ännu mer att spendera den i stallet så avslappnande och mysigt. Imorgon har jag körlektion och den här veckan är det bara köra, köra, köra som gäller.
Jag gillar också att Stina är hemma igen =D

image411
Min babe, fast hennes namn låter som en porrstjärnas!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Kim

va sa du inte att du tävlade för! Jag ville ju se!

2008-02-24 @ 19:59:52
URL: http://cecilua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0