Piss, piss, piss!

Snacka om pissig start på alla hjärtans dag! Börjar med att jag igår kväll/i natt hade så ont i mina brända händer så jag höll på att dö. Jag gjorde av med sammanlagt 8 stycken påsar med is som bara smälte hela tiden. Men klockan halv 5 i morse somnade jag av utmattning och då hade iaf smärtan i ena handen lagt sig. Sedan vaknade jag kl 08.30 av att jag drömde en jobbig dröm och märkte att jag låg i en blöt fläck, jippi min ispåse hade läckt! Sen var jag skitvarm eftersom jag var tvungen att sova i byxor och tröja pga att jag höll på att frya ihjäl av att ha två ispåsar i sängen, så av med tröjan och byxorna och bort med ispåsen (nu hade det iaf slutat göra ont). Sen vaknade jag av alarmet kl 10 och gick då upp. JIPPI! Så nu är jag helt handikappad och kunde knappt jobba idag men det bästa är att jag slipper diska nu för jag kan inte få varmt vatten på händerna. Det positiva var att min Elle tidning hade kommit och att jag fick en söt alla hjärtans dagpresent av mamma och att solen sken! Jag hatar fortfarande Alla hjärtans jävla dag!

 Nu ska jag packa för imorgon åker jag till Karlstad och Elvira <3<3

image375
Sexy babes på Hultsfred 05 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0